معاون پرورشی و فرهنکی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور حدود ۱۶ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 07 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، معصومه انصاری افزود: حدود ۱۶ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در مدارس متوسطه نظری و هنرستان‌های استان به تحصیل اشتغال دارند که بسیاری از این دانش آموزان در انتخابات ۲۸ خرداد، رای اولی هستند.
وی یادآورشد: آموزش و پرورش استان مرکزی تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال های مختلف دانش آموزی بارگزاری کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در این راستا بوده است.
انصاری ادامه داد: همچنین پویش دانش آموزی رای اولی نیز راه اندازی و پوستر آن نصب شده که در راستای این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات عکس، مستند یا خاطره و ... تولید و در قالب این پویش ارسال کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش بسترسازی فرهنگی برای این امر است، اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته به این منظور است که تمامی دانش آموزان به ویژه رای اولی ها نسبت به حضور پرشور در انتخابات عکس العمل داشته باشند و رای اولی ها با یک بینش بهتر در انتخابات حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار