سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: سه هزار و ۵۷۵ شهروند خندابی براساس نوبت بندی اعلامی وزارت بهداشت در مقابل کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۶۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 07 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر زهرا اسدی افزود: جمعیت سالمندان بالای ۸۰ سال شهرستان خنداب یک هزار و ۴۹۹ نفر است که تاکنون هزار و ۸۶ نفر معادل ۷۲.۵ درصد از این جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
وی یادآورشد: میزان جمعیت بین ۷۵ تا ۸۰ سال شهرستان یک هزار و ۳۴ نفر است که تاکنون ۷۸۳ نفر معادل ۷۵.۷ درصد علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.
وی تاکید کرد: تعداد جمعیت افراد ۶۵ تا ۷۵ سال این شهرستان ۲ هزار و ۸۴۲ نفر است که تاکنون یک هزار و ۷۶ نفر معادل ۶۰ درصد این جامعه هدف واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
دکتر اسدی نوع واکسن های تزریق شده به شهروندان خندابی نیز، گفت: تاکنون همه نوع واکسن‌ شامل اسپوتنیک وی، بهارات، آسترازنکا و سینوفارم به جامعه هدف تزریق شده که اکنون سینوفارم چین در سطح شهرستان موجود است و شهروندان علیه ویروس واکسینه می‌شوند.
وی یادآورشد: تمام کارکنان کادر درمان شهرستان نیز واکسینه شدند و بیشتر افراد دوز دوم را نیز دریافت کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب افزود: ۷۰ دوز واکسن نیز به بیماران خاص شهرستان تعلق گرفت که تاکنون ۵۸ نفر از این جامعه هدف واکسینه شدند و مابقی افراد تمایلی برای دریافت واکسن نداشتند.
وی تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون پنج هزار و ۵۸۴ نمونه انجام شده است که از این تعداد در مجموع یک هزار و ۷۷۸ نمونه مثبت، ۲۶۳ مورد بستری، یک هزار و ۵۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۹۵ نفر نیز در شهرستان فوت شدند که ۵۵ نفر مرد و ۴۰ نفر نیز زن بودند.

گفتنی است شهرستان خنداب در فاصله ۹۰ کیلومتری اراک واقع شده و حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار