نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی ،انتخابات حماسی و پرشور را سند مردم‌سالاری حاکمیت اسلامی و تبلور صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۶۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 03 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست شورای اداری شهرستان تفرش، با بیان اینکه انتخابات پیش رو در عرصه ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، هر کدام برای تعیین خادمان مردم در سکانی مهم از کشتی انقلاب برگزار می‌شود افزود: هر رای هوشمندانه و متعهدانه می‌تواند در سرنوشت کشور به صورت شفاف خود را بروز و ظهور دهد.
وی یادآورشد: یکی از مباحث مهم گفتمانی در ایام تبلیغات انتخابات این است که نامزدها در برنامه‌هایشان میزان پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و ملت شریف ایران نشان دهند تا مردم به تکلیف خود در پای صندوق‌های رأی دقیق عمل کنند.
وی گفت: انتخابات نماد اتحاد در کشور است و نقش آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد، بنابراین تشریح دستاوردهای نظام‌اسلامی با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و گسترش مشارکت در انتخابات باید برنامه اصلی دستگاه‌های دولتی باشد.
امام جمعه اراک با اشاره به ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: برقراری عدالت و تحقق حقوق شهروندی که زیربنای کرامت انسانی است در قیام و انقلاب بزرگ امام خمینی(ره) تجلی روشنی دارد.
وی افزود: در سیره رفتار و شخصیت اجتماعی امام خمینی (ره)، بیداری، آگاهی و گام نهادن در مسیر نبوی و و پیروی از اولیاء خداوند به عنوان یک اصل، همواره مورد تاکید و محوریت قرار داشت و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری به این مسایل مهم توجه کرده‌اند.
وی یادآورشد: استواری و پایمردی امام راحل بر روی اصول و ارزش‌ها، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در این شرایط سخت بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم و اگر این شرط لازم را رعایت کنیم می توانیم در مسیر امام و رسیدن به اهداف و آرمان های مقدس ایشان موفق باشیم.
وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و سیره امام خمینی(ره) و شهدایی همچون شهید سلیمانی تاکید کرد: نتیجه حرکت در این مسیر پیروزی جبهه اسلام مقابل جبهه کفر است و اکنون این مهم در شکست‌های سنگین اسرائیل از مردم مظلوم فلسطین متجلی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار