یک هفته است که خبر جنگ درسرزمین اشغالی بازهم در صدرخبرهای رسانه های جهان قرار گرفته است. رژیم جعلی اسرائیل به فرماندهی نتانیاهو بازهم مناطق مسکونی را با پرنده های آهنین نشانه میگیرد و صدای غرش موشک ها وانفجار های متناوب مانع شنیده شدن فریاد کودکان و زنانی می‌شود که لحظه به لحظه معصومانه جان میسپارند.
کد خبر: ۹۶۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 20 May 2021

 

این روزها درمقابل چشمان بهت زده آزادگان جهان در حملات باورنکردنی هواپیماهای صهیونیست‌ها، یک ساختمان سیزده طبقه بتنی با شلیک چند موشک به راحتی پودر می شود وسکوت سنگین مدعیان حقوق بشر وحتی حمایت از حملات اسرائیلی ها ذهن هر اندیشمندی را به خود مشغول می کند.
مفسران نظامی اسرائیلی ادعا کردند تا عصر یکشنبه ۱۵۰۰ نقطه مورد هدف خود را در غزه تخریب کرده اند و بازهم بمبارن‌ها شب و روز بی‌وقفه ادامه دارد!
اسرائیلی ها قصد دارند در ساعات و روزهای آینده ۱۵۰۰نقطه از مناطق مسکونی فلسطین را منهدم کنند.
از سویی رزمندگان نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک موشک‌های برد کوتاه و متوسط خود به شهرهای صهیونیست‌نشین از خود درمقابل دشمن جعلی دفاع می‌کنند.
جوانان فلسطینی همصدا با رزمندگان حماس، سنگ‌پرانی می‌کنند تا انتفاضه دیگری را رقم بزنند‌.
در یک اقدام کم‌سابقه عرب‌های اسرائیلی سر به شورش برداشته و با صهیونیست‌ها به زدو خورد پرداخته‌اند.
رژیم صهیونیستی در کنار بمباران هوایی غزه با بهره گیری از بمب افکن های پیشرفته آمریکایی، یگان های نیرو زمینی ارتش خود را با تانک درکنار مرز غزه مستقر کرده است تا نشان دهد قصد به خاک وخون کشیدن تمام فلسطینیان را درسر دارد!
آنچه که برایم نه تنها عجیب بلکه قابل تاسف است، تحلیل های مفسران در رسانه مغرب زمین است که
حماس را به ماجراجویی متهم می کنند ومدعی هستند؛ حماس با تمسک به مقاومت و در رقابت با محمود عباس می‌خواهد خود را مدافع قدس قلمداد کند!
بطور مسلم این تحلیگران قصد دارند چشمان خود را بر واقعیت با تکیه بر
رقابت بین فلسطینی ببندند و حقیقت «مقاومت برای مقاومت» را نادیده بگیرند چرا که مخالفت اسرائیل با برگزاری انتخابات در بیت‌المقدس شرقی که قرار بود دو هفته پیش برگزار شود، محمود عباس را در گزینش همگانی فلسطینیان زیر سلطه یا در تیررس صهیونیست‌ها ناکام گذاشت واز سویی با اعلام نظر قریب‌الوقوع رأی دادگاهی در سرزمین‌های اشغالی درباره ادعای صهیونیست‌ها برای تصرف خانه‌های فلسطینی در محله شیخ جراح قدس اشغالی، درگیری بین پلیس و صهیونیست‌های افراطی از یکسو و فلسطینیانی که لااقل هشت دهه است که در این محله ساکنند،آغاز و تشدید کرده است و رزمندگان حماس در دفاع از حق هموطنان خود توانسته اند در بسیج افکار بین المللی علیه یک ادعای کاذب و ناعادلانه و اخراج فلسطینی‌ها با اقبال عمومی مواجه شوند.
در چنین شرایطی نتانیاهو که به اتهامات مختلف فساد تحت تعقیب قانونی قرار دارد و چند سالی است که به لطایف‌الحیل و بحران‌آفرینی و دادن امتیاز به افراطیون صهیونیست از دادگاه می‌گریزد، وارد میدان شد و دستور حمله به غزه را صادر کرد.
همزمان با اخبار کشتار زنان وکودکان بی گناه فلسطینی ،دست به دست شدن یک کلیپ از مصاحبه یک خبرنگار با چند صهیونیست پیر و جوان تکان دهنده است زیرا خبرنگار از آنها درباره اشغال و مصادره خانه‌های فلسطینی‌ها می‌پرسد وجوانی می‌گوید؛ این حق ماست، زیرا در تورات گفته شده باید مناطقی که از کرانه رود نیل در مصر تا فرات در عراق واقع هستند را تصرف کنیم.
دیگری می‌گوید ؛ باید عرب‌ها را نابود کرد و به صراحت اعلام می‌کند که نژادپرست هستم و خیلی خوشحالم که غیر یهودی زاییده نشده‌ام!
این اظهارات باورنکردنی وعجیب ودرد آور با اظهارات یک یهودی دیگر با ریش بلند در حالی که تاکید می کند باید عرب‌ها را نابود کرد،تداعی گر آموزش وتربیت فرزندان یهودی با تفکر نابودی عرب ها واخراج آنها از خانه هایشان به نوبه خود قابل تامل است!
متاسفانه ترویج تفکر نژاد پرستانه صهیونیست ها به دلیل حمایت دولتمردان آمریکایی هرگز توسط رسانه بین المللی محکوم نمی شود وآنها به راحتی ریختن خون مسلمانان را مباح می‌داندو مصادره خانه‌های آنها را توصیه می‌کنند و منتقد رفتارهیتلر در تاریخ هستند!
با وجود بهره مندی صهیونیست ها از حمایت آمریکا و سردمداران اروپایی وشانتاژ خبری وشست شویی مغزهای مردم مغرب زمین،تاریخ گواهی خواهد داد؛ در زمان تشکیل اسرائیل کنونی، حداقل ۷۵۰ هزار عرب مسلمان از خانه و کاشانه خود به اجبار و تهدید رانده شدند و در اردن و لبنان و سوریه و دیگر نقاط جهان در خیمه‌ها سکنی گزیدند و این واقعیت پنهان نگه داشته شد که اسرائیل بعد از جنگ دوم جهانی سرزمین‌های اشغال شده را تصرف کرد و میلیون‌ها یهودی را ساکن سرزمین مسلمانان کرد.

حقیقت دفن شده زیر تل رسانه‌ای صهیونیست‌ها بدون شک آشکار می شود وسرزمین های اشغالی به صاحبان اصلی خود برمیگردد واسرائیل به ناچار باید قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اشغالی بودن سرزمین فلسطین را بپذیرد، گرچه نتانیاهو و دولت جو بایدن در سازمان ملل با کارشکنی مسبب بی نتیجه بودن جلسه شورای امنیت ‌شوند یا برفراز وزارت خارجه اتریش، پرچم اسرائیل به اهتزاز درآید و یا وزیر کشور فرانسه تظاهرات به نفع فلسطینی‌ها را اقدام ضد یهود بخواند‌ و آن را ممنوع کند.
آری روزی مسلمانان در بیت المقدس نماز خواهند خواند، اگر چه شمار بسیار زیادی از رسانه های مغرب زمین چشمان خود را به کشتار زنان وکودکان غزه ببندند و دفاع فلسطینان از خود را کشتار هولوکاست تعبیر کنند!
بدون شک تاریخ گواهی خواهد داد؛ در شرایطی که کودکان فلسطینی زیر آوار بمباران هواپیماهای اسرائیلی دفن می‌شدند ، نوجوانان فلسطینی به سوی دشمن سنگ پرتاب می‌کردند با وجود اینکه می‌دانستند، این سنگ‌ها به هدف نمی‌خورند!
تاریخ خواهد نوشت؛ رزمندگان حماس شهید می‌شدند تا با خون سرخ خود حقیقت را فریاد بزنند ونوجوان سنگ پرتاب می کرند که به جهان اعلام کنند؛ این مرزها جعلی و این ادعا‌ها دروغی مضحک است.
گرچه هم اینک آزادیخواهان جهان حقیقت را با وجود جو سازی رسانه های مغرب زمین به خوبی دریافته اند وبه همین دلیل مردم به خیابان‌ها ریخته اند و برای استیفای حقوق غصب شده ملت مظلوم فلسطین فریاد می‌زنند؛ مقاومت را ادامه دهید، اشغالگران! فلسطین را ترک کنید.

کبری بهرامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار