فردي كه بعد از سرقت از يك مغازه دار، با استفاده از نام فردي ديگر و با پيام هايي تهديدآميز، قصد ايجاد مزاحمت و اخاذي از شهروندي اراكي را داشت، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان دستگير شد و به جرايم خود اعتراف كرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 22 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "احسان آنقی" افزود: در پي مراجعه شهروندی، با ارائه مرجوعه قضائی به پليس فتا استان، مبني بر ایجاد مزاحمت و تهديد او از سوي فردي در اكانت هاي مختلف در يكي از شبكه هاي اجتماعي،‌ بررسي موضوع از سوي تيمي از كارشناسان اين پليس آغاز شد.
وي یادآورشد : در مراحل رسيدگي به اين پرونده، مطالبي و اشاراتي درباره سرقت از مغازه شاكي توسط فرد مزاحم به دست آمد و مشخص شد كه متهم پرونده كه براي گمراه كردن ماموران از نام فردي ديگر در اكانت هاي خود استفاده مي كرد، در سرقتي كه مدتي قبل از مغازه شاكي انجام پذيرفته ، نقش داشته است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با ادامه پيگيري هاي پليس، سرانجام اين شخص شناسايي و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي به پليس فتا استان احضار شد.
رئيس پليس فتا استان مركزي اظهار داشت: متهم در ابتدا با انکار شدید موضوع را تکذیب ولی در ادامه با مواجه شدن با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشوده و به موضوع اقرار و پس جمع آوری مستندات ، پرونده به همراه متهم به مرجع قضایی معرفي شد.
اين مقام انتظامي گفت : فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان پلیس فتا مورد رصد واقع شده و فضای امنی برای مجرمان نخواهد بود و هم اکنون پلیس فتا با راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و پاسخگویی به شهروندان است.

وي خاطر نشان كرد: کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با پلیس در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار