فرمانده انتظامي شهرستان شازند با اشاره به تداوم طرح هاي نظارتي بر نوع فعاليت واحدهاي صنفي،‌ از پلمب ۱۵ واحد صنفي متخلف، به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های كميته پدافند زيستي خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 21 April 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"عبدالرضا جودکی"افزود: در اجراي مصوبات كميته پدافند زيستي و با توجه به مطالبه عمومي آحاد جامعه در اجراي هر چه دقيق تر برنامه هاي طرح فاصله گذاري اجتماعي در پيشگيري از شيوع بيماري كرونا، روز گذشته طرح نظارت بر واحدهاي صنفي از سوي پليس ، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، با همكاري كارشناسان اداره بهداشت و درمان در سطح شهرستان اجرا شد.
این مقام انتظامی با اشاره به بازدید از واحدهاي صنفی فعال درسطح شهرستان شازند در این طرح اظهار داشت: در این طرح به متصدیان ۴۵ واحد صنفی به منظور رعایت قوانین و مقرارت ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری از انتشار روز افزون این ویروس خطرناک در سطح جامعه ، تذکر لسانی داده شد.
وی اضافه کرد: در ادامه این طرح ۱۵واحد صنفی دیگر نیز با دستور مقام قضائی، به دلیل سهل انگاری و عدم توجه متصدیان آنها به رعایت قوانین بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی، پلمب شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان شازند با اشاره به اينكه طرح‌هاي بازديد از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار