مسئول سایت اکسترا بیماران کرونایی استان مرکزی گفت: با تکمیل ظرفیت بیمارستان ها، فرآیند بستری بیماران در مرکز "اکسترا " آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 21 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید جواد رضایی افزود: با احساس خطر از پر شدن مراکز درمانی و قبل از تکمیل ظرفیت کامل و در میانه های موج چهارم، با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و به همت همکاران، سالن ورزشی جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان نقاهتگاه یا بخش اکسترا انتخاب و از امروز رسماً وارد چرخه و مدار درمان بیماران کرونایی شد.
وی یادآورشد: مقرر شده بیمارانی که شرایط مساعدت تری دارند از بیمارستان‌های استان به این مکان منتقل شوند که امیدمی رود با این اقدام بتوان تا حدی از بار و حجم زیاد بیمارستان ها کاهش داد.
وی اضافه کرد: این مکان با توجه به امکانات کمتری که نسبت به بیمارستان دارد، مختص بیمارانی است که خدمات درمانی اولیه را دریافت کردند و حال عمومی بهتری نسبت به بقیه دارند.
رضایی گفت: با توجه به این که بیمارستان های استان بطور کامل تکمیل ظرفیت شده اند، این مرکز به عنوان نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است و درصورت در رعایت پروتکل ها و پای بندی به محدودیت ها جدیت به خرج ندهیم، این مکان هم به زودی تکمیل ظرفیت می شود.
مسئول سایت اکسترا بیماران کرونایی استان مرکزی از مردم خواست برای گذر از این بحران و رسیدن به نقطه آرامش، پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار