رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت :به درخواست این سازمان و مشارکت صنایع و معادن استان مرکزی ۴۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری واحدهای صنعتی و کعدنی استان مرکزی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات زیادی از جمله ضدعفونی معابر روستاها، توزیع الکل و ماسک در بین روستائیان و همچنین توزیع بسته های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح "مردم کنار مردم" در دوران سخت کرونایی انجام داده اند.
وی یادآورشد: در همین راستا و با توجه به کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کووید ۱۹ در سطح بیمارستان های استان و حیاتی بودن آن و برای کمک به بیماران، واحدهای معدنی استان تعداد ۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ کیلو گرمی تهیه و برای کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرده اند .
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارن استان مرکزی ، با اشاره به کمک صنابع استان گفت: در همین راستا و با یپگیری های سازمان صمت شرکت پیشگامان استان مرکزی تعداد ۱۰۰عدد کپسول اکسیژن ۴۰ کیلو گرمی خریداری کرده و به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرده اند. جعفری کرهرودی افزود: همچنین با هماهنگی های انجام شده صنایع بزرگ استان نیز تعداد ۲۵۰ کپسول ۴۰کیلو گرمی را بصورت امانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار داده اند تا در این زمینه کمبود ها مرتفع شود.
وی همچنین با اشاره به آمادگی واحدهای صنعتی برای تامین اقلام مورد نیاز مبارزه با بیماری منحوس کرونا و بهبودی بیماران درگیر این ویروس گفت : از کلیه واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان دعوت می شود تا با پیوستن به "پویش مهربانی سلامت"، گام های مهمی برای بهبودی بیماران کووید ۱۹ برداشته شود .
وی با اشاره کمک های صنایع استان در ماه های اخیر از کمک ۵ میلیاردی یکی از واحدهای صنعتی دلیجان با توجه به شروع موج چهارم بیماری منحوس کرونا به بیمارستان امام صادق (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدامات گویای آن است که همه واحدهای تولیدی استان وظیفه اجتماعی و اهمیت سلامت مردم را درک کرده و به فکر سلامت مردم استان و کادر خستگی ناپذیر درمان هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار