راز قتل مردي كه در منزل پدري خود در يكي از محله هاي شهرستان خمين با شليك گلوله به قتل رسيده بود با استفاده از تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس اين شهرستان بر ملا شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "بهزاد فكوري" در این باره گفت: در روزهاي پاياني بهمن ماه سال گذشته در پي وقوع قتل مردي ۴۸ ساله با شليك گلوله در منزل پدري خود در يكي از محله هاي شهرستان خمين، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با بكار گيري روش هاي علمي و در تحقيقاتي تخصصي به سرنخ هايي از دست داشتن همسر مقتول در اين قتل ، دست يافتند كه با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي ، او براي انجام بازجوئي به پليس آگاهي احضار شد.
وي افزود: همسر مقتول با مشاهده دلايل و مستندات موجود در پرونده لب به بيان حقايق گشود و چنين اذعان داشت كه به دليل اختلافات خانوادگي با همكاري فردي كه از مدتي پيش با او آشنا شده همسرش را به قتل رسانده است .
فرمانده انتظامي شهرستان خمين گفت: با توجه به ارائه دلايل معتبر مبني بر انجام قتل از سوي همدست همسر مقتول كارآگاهان در عملياتي اين فرد را نيز شناسايي دستگير و به يگان انتظامي منتقل كردند.
وي اظهار داشت:فرد دستگير شده كه مردي ۴۱ ساله است در ابتدا منكر هر گونه بزه انتسابي بود اما در نهايت در برابر ادله هي و مستندات قانوني پليس در نهايت به طرح نقشه قتل با مشاركت همسر مقتول و سپس تهيه سلاح و ارتكاب اين قتل اعتراف كرد.
سرهنگ فكوري ادامه داد: در ادامه تحقيقات پليس يك قبضه سلاح كلت كمري كه در اين قتل مورد استفاده بود در بازرسي از منزل قاتل كشف شد.
وي بر تاكيد بر اين كه هيچ گونه اعمال خلاف قانون و هنجار شكنانه اي از چشمان تيز بين پليس و قانون دور نخواهد ماند افزود: متهمان دستگير شده در اين عمليات با تشكيل پرنده به دستگاه قضائي معرفي و برای سير مراحل قانوني با صدور قرار روانه زندان شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار