معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با هدف تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نرخ زولوبیا، بامیه ،گوشفیل و حلیم در استان مرکزی تصویب شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 13 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری افزود: به منظور جلوگیری از اجحاف در حق روزه داران گرامی و پس از اخذ نظر کارشناسی اتحادیه قنادان ، دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دبیرخانه کمیسیون نظارت بر اصناف استان مرکزی قبل از حلول ماه مبارک رمضان نرخ مصوب زولوبیا، بامیه ،گوشفیل و حلیم پس از تائید رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف استان و همچنین تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی اعلام شد .
وی با اشاره به نرخ های مصوب مذکور گفت : بر همین اساس نرخ هرکیلو گرم زولوبیا و بامیه و گوشفیل(مخلوط) قنادی های ممتاز حداکثر هر کیلو گرم ۳۸ هزار تومان و گوشفیل ۳۹ هزار تومان مصوب شد .
اصغری افزود: نرخ هرکیلو گرم زولوبیا و بامیه و گوشفیل(مخلوط) قنادی های درجه یک سطح استان مرکزی حداکثر هر کیلو گرم ۳۱هزار تومان و گوشفیل۳۳ هزار تومان مصوب شد .
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص تصویب نرخ حلیم اضافه کرد: با هدف تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نرخ هر کیلو گرم حلیم هم ۲۳ هزار تومان مصوب شده است .
اصغری ادامه داد: نرخ های اعلامی لازم اجرا بوده و هرگونه تخطی از نرخ های مذکور تخلف گرانفروشی محسوب شده و با متخلفان به شدت برخورد می شود بنابراین همشهریان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اطلاع داده تا با متخلفان برخورد صورت گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار