در سال گذشته تعداد ۱۰۳۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مجید مشهدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است، افزود: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.
وی یادآورشد: در سال گذشته تعداد ۱۰۳۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.
وی افزود: تعداد اشتغال ایجاد شده از طریق کاریابی در سال ۹۸،تعداد ۵۸۸ نفر بوده که در سال گذشته به نسبت سال ۹۸ رشد خوبی داشته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.
به گفته مشهدی، کارفرمایان متقاضیان نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و با مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار