رئيس پليس راهور استان با اشاره به وضعيت شيوع كرونا در استان از تشديد و تداوم اجراي طرح ممنوعيت ها و محدوديت هاي تردد وسايل نقليه و اعمال قانون رانندگان متخلفان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 10 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدعلي حسيني" افزود: با توجه به شيوع موج چهارم كرونا‌ و وضعيت رنگ بندي شهرستان هاي استان در آخرين اعلام ستاد ملي مقابله با كرونا، ‌محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد و سايل نقليه با جديت در دستور كار پليس استان قرار گرفته است.
وي ادامه داد: ورود وسايل نقليه شخصي با پلاک غير بومي به شهرهاي با وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است و متخلفان در شهرهاي قرمز مبلغ يک ميليون تومان و در شهرهاي با وضعيت نارنجي مبلغ ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون انجام شود.
رئيس پليس راهور استان مركزی یادآورشد: ورود و تردد وسايل نقليه با پلاک شخصي ديگر شهرها به شهرهاي داراي وضعيت قرمز، نارنجي نيز ممنوع بوده و متخلفان برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.
سرهنگ حسيني افزود: تردد شبانه وسائل نقليه شخصي سواري به جزء وانت بارها از ساعت ۲۲ الي ۳بامداد در کليه شهرهاي استان ممنوع بوده و با تشديد کنترل تردد‌ها وسائل نقليه غير مجاز، متخلفان به مبلغ دويست هزار تومان اعمال قانون مي شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار