استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی(عضو گروه پاسخ سریع وزارت بهداشت) گفت: در مرحله اول تشخیص به موقع و صحیح ویروس کرونا از طریق تجهیزات آزمایشگاهی امری مهم است.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 08 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید علیرضا ناجی در بازدید کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا و اعضا شورای مشورتی علمی وزارت بهداشت و تیم همراه، از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک به عنوان سانتر اصلی کرونا بسیار مجهز و منظمی و سازمان یافته است.
وی یادآورشد: امکانات و تیم آزمایشگاهی این مرکز نیز با بهترین تجهیزات و نیرو در ارائه خدمت و تشخیص به موقع ویروس کرونا در حال فعالیت هستند، اما جای تاسف دارد که دید یکسانی به حق کرونای پرسنل آزمایشگاه وجود ندارد.
دکتر ناجی تاکید کرد: در کنار نقاط قوت و پتانسیل‌های بسیار فوق العاده و عالی که در این مرکز وجود دارد، اما با توجه به بحران فراگیر کرونا و بحران های محتمل آینده نیاز است که به منظور ارائه خدمات بهتر چالش های موجود رفع شوند تا سیستم آزمایشگاه این مرکز بتواند در آینده بسیار بهتر از امروز به ارائه خدمت بپردازد.
وی با اشاره به اینکه در تمامی واحدهای کشور کم و کاستی هایی وجود دارد، افزود: تلاش هایی که در این مرکز علی الخصوص در واحد آزمایشگاه در راستای رفع نواقص صورت می‌گیرد، فوق العاده عالی و ستودنی است که این امر نشان دهنده پشتکار، همت و تلاش و روحیه مبارزه طلبی این افراد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار