معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای ارتقاء خدمات بهتر و مهار پیک چهارم تمام توان دانشگاه علوم پزشکی اراک متمرکز و تمامی نیروها بسیج شده اند.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ 08 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده، در بازدید رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا و اعضای شورای مشورتی علمی وزارت بهداشت و تیم همراه از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک به عنوان سانتر اصلی کرونا، افزود: زمانی که یک موج جدید بیماری کرونا همراه با جهش های بدیع شروع می شود، در ابتدای امر نیاز به هماهنگی های بیشتری علی الخصوص با وزارت بهداشت است.
وی یادآورشد: در بازدیدی که توسط وزارت بهداشت به همراه همکاران خوب فوق تخصص ریوی، ویروس شناس و اپیدمیولوژیست بر روند اجرای ارائه خدمت در سانتر اصلی کرونا صورت گرفته، متوجه چالش هایی شدیم که نیاز است با هماهنگی و همفکری و حمایت های همیشگی وزارت بهداشت رفع شوند تا بتوانیم هرچه بهتر و زودتر این موج بیماری را به پایان برسانیم.
وی تاکید کرد: در کنار چالش ها خوشحالیم که رضایتمندی کاملی از این مرکز، خدمات، تجهیزات و علی الخصوص کادر درمانی وجود داشته است چرا که همکاران ما بیش از یکسال بی‌وقفه با روحیه خستگی ناپذیر در کاهش درد بیماران کرونایی و ارائه خدمت به این بیماران می کوشند.
دکتر صادقی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل افزایش ناگهانی ورودی بیماران به مرکز امیرالمومنین(ع)، پیرو تصمیمات جمعی در ستاد استانی کرونا از روز گذشته مرکز درمانی امیر کبیر به عنوان سانتر دوم وارد چرخه درمانی شده، اما وارد شدن مرکز دوم نشانه یک هشدار جدی است چرا که اگر این سیر صعودی همچنان روند افزایشی داشته باشد مجبوریم بیمارستان های دیگری را نیز وارد مدار سازیم که این اقدام مورد رضایت هیچ شخصی نیست.
دکتر صادقی گفت: در کنار تلاش مسئولین و کادر بهداشت و درمان نیاز است که در وهله اول مردم به فکر سلامتی خودشان باشند و این کار تنها با رعایت نکات بهداشتی امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار