در سال گذشته تعداد ۹۵۶ گوشی و تبلت دانش آموزی بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت استان مرکزی که فرزندان دانش آموز آنها فاقد گوشی هوشمند بود ، توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد بوالحسنی ، از توزیع ۹۵۶ دستگاه گوشی وتبلت بین دانش آموزان کم بضاعت خبر داد و افزود: این تعداد دستگاه تبلت دانش آموزی با هدف دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد از محل مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیران تهیه و بین دانش خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
وی برگزاری دوره کشوری تدبر در کتاب زندگی (در سطوح عمومی ومربی پروری) برای خانواده‌های تحت حمایت را از اقدامات فرهنگی کمیته امداد در سال گذشته برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی ( دربخش ‌های آوایی ، معارفی، هنری ، ادبی) و برگزاری دوره آموزش مجازی بصورت استانی از دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده در بخش فرهنگی بوده است.
وی افزود: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش به منظور رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کارهای هنری و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یادآورشد : بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی ، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی ، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار