مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: با توجه به دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی، تعداد مبتلایان تنها در دو هفته ۲۵ برابر شده است.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه با اشاره به آغاز موج چهارم کرونا، افزود: تا قبل از آغاز پیک چهارم روزانه به طور میانگین دو نفر شناسایی می شدند که در چهارده روز گذشته به دلیل سهل انگاری و غفلت مردم در ایام نوروز این میزان به ۴۹ نفر رسیده است.
وی یادآورشد: این میزان ابتلا در سطح شهرستانی چون آشتیان بسیار خطرناک بوده و در صورت تداوم شرایط و بدتر شدن وضع موجود ممکن است به یک فاجعه تبدیل شود.
وی افزود: در حال حاضر ۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان تحت نظر بوده که از این میان ۴ مورد در بخش ویژه و ۹ مورد در بخش عادی هستند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۰ نفر نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل تحت درمان هستند، گفت: امید است که این بیماران اصول قرنطینه را به طور جد رعایت کرده و از تردد در سطح شهر خودداری نمایند.
وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴۷ تست pcr و ۷۰ تست rapid انجام شده است.
دکتر عباس ملاطایفه با تاکید بر اینکه شهرستان آشتیان در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: با کمک مردم و رعایت هر چه بیشتر و بهتر آنان در پروتکل های بهداشتی می توان موج چهارم این بیماری را نیز با کمترین خسارت پشت سر گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار