معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، پیش بینی کرد تا دو هفته آینده، موج چهارم کرونا در استان اوج بگیرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی افزود: به دلیل همه گیری ویروس کرونا در کشور و در حالی که سیر تصاعدی به خود گرفته است و اینکه اکثر مراجعه کنندگان به صورت خانوادگی درگیر شده و به بیمارستان مراجعه می کنند، از این رو توصیه می شود که مردم در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی نهایت دقت و آگاهی را به کار گیرند و از دورهمی و گردهمایی ها به طور جدی اجتناب کنند.
وی یادآورشد: دلیل افزایش تعداد مبتلایان امروز، تجمعات صورت گرفته در صف های تهیه ملزومات مورد نیاز شب عید، دید و بازدیدها و سفرهای غیرضرور نوروزی است که به تدریج آمار مراجعین سرپایی را تا بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داد.
وی تاکید کرد: در کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک تنها در یک شیفت ۲۴ ساعته، بیش از ۲۲۰ نفر مراجعه کرده و همچنین میزان موارد بستری نیز نزدیک به دو برابر شده است.
دکتر صادقی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک همچنان سانتر اصلی کرونا است و از طرفی آمار مبتلایان و بستری ها رو به افزایش می باشد، مقرر شده کلیه اعمال جراحی "الکتیو" تا اطلاع ثانوی کنسل و تمام ظرفیت های مراکز درمانی از جمله بیمارستان امیرالمومنین(ع) به درمان و مقابله کرونا اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار