رییس شبکه بهداشت و درمان دلیجان گفت: آمار بیماران کرونایی در دلیجان نسبت به هفته اول فروردین، ۱۰ برابر شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 03 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: این افزایش چندین برابری و سریع، غافلگیر کننده است و یک زنگ خطر جدی برای شهرستان دلیجان به شمار می آید.
وی یادآورشد: بیماران کرونایی بستری در مراکز بیمارستانی دلیجان در هفته نخست فروردین ماه جاری ۲ نفر بود که اکنون شمار این بیماران به ۱۹۴ نفر رسیده است.
وی تاکید کرد: ۱۰بیمار مبتلا به کووید۱۹ این شهرستان اکنون در بیمارستان امام صادق(ع) بستری هستند و ۱۶۸ نفر نیز در منزل بستری شده و خدمات می‌گیرند.
دکتر فردوسی افزود: این شهرستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و با توجه به شواهد موجود احتمال قریب الوقوع تغییر رنگ بندی و افزایش محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف می‌رود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان ادامه داد: برپایی دورهمی‌های خانوادگی و افزایش سفرهای نوروزی به دلیجان در کنار عادی انگاری مردم و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی از دلایل مهم خیز بزرگ بیماری کرونا در این خطه است.
وی همچنین با اشاره به اینکه شهروندان از برگزاری و حضور در دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند و در صورت خروج ضروری از منزل نیز باید از ماسک استفاده کنند، گفت: با توجه به افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در استان، کودکان به شدت در معرض خطر ابتلا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار