مراسم قدردانی از نخبگان کمیته امداد استان مرکزی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور با حضور قائم مقام کمیته امداد استان ،رئیس بنیاد نخبگان استان، معاون فرهنگی ،نخبگان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 18 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مهم ترین رویکرد کمیته امداد را قطع زنجیره فقر و توسعه توانمندی در جامعه اسلامی برشمرد و گفت:ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد مسکن و ارتقای سطح فرهنگی مددجویان از برنامه های اصلی کمیته امداد در مسیر توانمندسازی است.
وی نخبگان را سرمایه‌های نظام اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه شاهد این هستیم که مشکلات نتوانسته مانع از رشد علمی و توانمندی مددجویان کمیته امداد شود.
وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نخبگان در عرصه های مختلف ، علمی ، فرهنگی و اشتغال می توانند آینده خوبی برای نظام اسلامی ترسم کنند.
قائم مقام کمیته امداد استان ضمن دعوت از نخبگان کمیته امداد برای همکاری با کانون نخبگان این نهاد اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی و سایر بخش‌ها افتخارآفرین بوده اند و در آینده این جوانان منشاء خیر و برکت برای جامعه اسلامی خواهند بود.
حامددیلمی عضدی ، رئیس بنیاد نخبگان استان نیز در این مراسم گفت: نیروی انسانی متخصص مهم ترین سرمایه‌های جامعه هستند.
وی افزود: راهکار پیشرفت امروز جامعه پرهیز از اقتصاد متکی بر نفت ، جهش تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان است.
شایان ذکر است، در این مراسم از نخبگان کمیته امداد استان و سه مرکز نیکوکاری فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار