رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: هر ساله در آخرین چهارشنبه سال شاهد مراجعه تعدادی از مصدومان حوادث غیر مترقبه چهارشنبه سوری به این مرکز درمانی هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 16 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: مرکز درمانی ولیعصر، سانتر اصلی تروما و سوختگی است و به همین منظور در ایام منتهی به آخرین چهارشنبه سال و شب چهارشنبه سوری خدمات اورژانسی و سرپایی را به مصدومان ارائه می کنند.
وی یادآورشد: برنامه هماهنگی با تمام متخصصین، رزیدنت ها و پرستاران و همچنین جراحان دست، عروق، پلاستیک، متخصصین ارتوپدی و طب اورژانس صورت گرفته و همگی آماده ارائه خدماتی مطلوب به مراجعین هستیم.
دکتر محمودیه گفت: از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز، چالش های موجود رفع شده که علاوه بر تکمیل بودن نیروهای تخصصی، از نظر تجهیزات نیز مشکلی نباشد.
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک افزود: هرچند آمادگی کادر درمان برای مواقع پیش بینی نشده و بحرانی از وظایف آن ها محسوب می شود، اما از صمیم قلب آرزو می کنیم در این شب همکاران ما کم کار و مردم صدمه ای نبینند.
وی به مردم به خصوص جوانان توصیه کرد: تا به خاطر لذت بردن از یک شب و غفلت، آینده خود را خراب نکنند، چرا که گاها عوارض اتفاقات تلخ این شب همیشگی و ماندگار است.
دکتر محمودیه تاکید کرد: مبارزه با کرونا در طول این یک سال کادر درمان را به شدت خسته کرده و به همین خاطر و کاهش بار روانی و فشار زیادی که بر روی آنان است از مردم به خصوص والدین تقاضا می کنیم تا نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند و جلوی آن ها را از انجام کار ای پر خطر بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار