فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیشروی بیماری منحوس و پلید کرونا با اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محسن کریمی افزود: این طرح یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.
وی یادآورشد: یکی از خدمات بزرگی که از چند ماه گذشته در مبارزه و کاهش آسیب‌های کرونا شروع شده طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی است که کارکردهای مختلف فرهنگ بسیجی و جهادی را به میدان آورد و بار دیگر کارآمدی فرهنگ و تفکر بسیج را به رخ کشاند.
وی تاکید کرد: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی علاوه بر اینکه راهگشا بودن تفکر بسیجی و جهادی را ثابت کرد به شکل نقطه‌ای توانست کرونا را در سایر نقاط شهری و روستایی کنترل کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی با شناسایی نقاط ضعف اقداماتی که در یک سال گذشته علیه کرونا به کار گرفته شده و امروز به یک راهبرد بزرگ و راهکار موفق به شمار می‌رود و با توجه به شرایط ایام پایانی سال ادامه با قوت تر این طرح نیز احساس می‌شود.
سردار کریمی با اشاره به کاهش آسیب‌های همه جانبه کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مردم مهمترین هدف طرح شهید سلیمانی بود که در مرحله اول با موفقیت چشمگیر آن مواجه بودیم، گفت: امروز در آستانه ایام نوروز و شرایطی که در پایان سال وجود دارد کارشناسان برجسته و نخبگان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند که آیین نامه‌ها و شیوه‌های فعالیت در مرحله دوم به زودی در سطح استان عملیاتی خواهد شد.
وی یادآور شد: فاز اول طرح شهید سلیمانی به شکل محله محور و با هدف کنترل اپیدمی کووید ۱۹ در استان موجب شد تا بیش از ۸۰ درصد از مرگ و میر، بستری و آسیب‌ها کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار