رئیس پلیس فتا استان از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ برای پاسخگویی به هم استانی ها به صورت شبانه‌روزی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"احسان آنقی" با بيان افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در استان مركزي افزود: این مرکز باهدف توسعه هم‌افزایی، پاسخگویی سریع و در دسترس بودن پلیس فتا برای هم استانی‌ها ، در شهر اراک تجهیز و راه‌اندازی شد و از این پس مردم استان مرکزی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.
وی یادآورشد: برقراری ارتباط تلفنی با مرکزفوریت‌های سایبری پلیس فتا یکی ازآسان‌ترین روش‌های برقراری ارتباط مردم با این پلیس است و افسران حاضر در این مجموعه به صورت ۲۴ساعته در حال خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره به مردم هستند و در صورت نیاز به شکایت‌های مردمی نیز رسیدگی لازم را انجام می‌دهند.
این مقام انتظامی افزود: علاوه بر شماره تلفن یاد شده، شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir نیز از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.
سرهنگ آنقی با بیان این نکته که همکاران ما در پلیس فتا علاقه‌مند به تشکیل پرونده قضائی نیستند و بیشتر به دنبال اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و پیشگیری بوده و پیشگیری را مقدم بر پیگیری می‌دانند، اظهار داشت: شهروندان به عنوان سرمایه‌های هر كشور نیازمند امنیت در ابعاد مختلف هستند، بر همین اساس برقراری ارتباط میان پلیس فتا و مردم بدون هیچ واسطه‌ای زمینه‌ساز افزایش ضریب امنیت خواهد بود و همین موضوع باعث خواهد شد مردم بتوانند برخی از لایه‌های پنهان جرایم را در اختیار پلیس قرار دهند.
رئیس پلیس فتا استان مركزي با بیان این نکته که دقت، سرعت و امنیت در رسیدگی به پرونده‌های حوزه‌ پلیس فتا از نکات مهم و کلیدی رسیدگی به شکایات است، تأکید کرد: پليس با راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به دنبال افزایش سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها است و اميد می رود در آینده‌ای نزدیك با فراگیر شدن آموزش، نهادینه كردن فرهنگ و اخلاق سایبری در سطح جامعه و پیوند بیش‌تر پلیس با مردم امنیت در فضای مجازی به مرز مطلوب‌تری نزدیك شود و در این راستا عرصه بر فعالیت بیگانگان و مجرمان بیش از گذشته در فضای سایبر تنگ‌تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار