رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: در ۱۱ماهه سالجاری ۱۵۵میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی ۵۳۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فراهان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال ، با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی از خدمات حمایتی کمیته امداد است، افزود: در ۱۱ماهه سالجاری ۱۵۵میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی ۵۳۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فراهان هزینه شده است.
وی یادآورشد:حمایت‌های درمانی مددجویان در زمینه‌های فرانشیز بستری و عمل‌های سرپایی، فرانشیز دارو و پاراکلینیک، تجهیزات و لوازم پزشکی در قالب کمک به پوشش خدمات بیمه مکمل(فرانشیز درمان)پرداخت ‌شده است.
وی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور از منابع دولتی وامدادی (کمکهای مردمی) هزینه شده است افزود: با توجه به ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی از اواخر سال گذشته بدلیل شیوع بیماری خطرناک کرونا ، برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان ازطریق شبکه های مجازی نسبت به اطلاع رسانی های مهم صورت گرفته است.
وی گفت: پرداخت هزینه فرانشیز به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در۱۱‌ماهه سال گذشته ۴۱۳ نفر به مبلغ ۷۷میلیون تومان بوده که در مقایسه با عملکرد ۱۱ماهه سال جاری در تعداد ۲۹درصد و در مبلغ ۱۰۱ درصد رشد دارد.
حافظ کمال با بیان اینکه طبق آمار۱۱ ماهه سالجاری ۲۱۸۳خانوار از کمیته امداد شهرستان فراهان کمک معیشت دریافت می کنند، یادآورشد: هموطنان و خیران می توانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره #۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* به صورت مستقیم وجوه خود را برای طرح «شفاء»که کمک به بیماران خاص و صعب العلاج می باشد واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار