فرماندار شازند گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی، سه هزار و ۷۲ سنجش سریع کرونا در این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسین رجبی افزود: از این تعداد تست انجام شده در سال جاری، ۳۲۷ مورد تست‌ها مثبت بوده است.
وی یادآورشد: همچنین یک‌هزار و ۴۲۰ مورد آزمایش پی سی آر از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون در این شهرستان انجام شده که نتیجه ۴۲۰ سنجش مثبت بوده است.
وی تاکید کرد: ۸۱ پایگاه با ۱۶۹ تیم نیز در این شهرستان تشکیل شده که متشکل از ۳۲۸ نفر است و ۸۶ تیم حمایتی، ۱۸ گروه مراقبتی و ۶۵ تیم نظارتی نیز با نیروهای زبده شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند خدمات ارایه می‌کنند.
وی افزود: وضعیت شازند در رنگ‌بندی بیماری کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زرد است و در سایه تعامل و همکاری مناسب مردم و مسئولان سطح قابل قبول از کنترل نسبی بیماری در این خطه حاکم است.
فرماندار شازند ادامه داد:این شهرستان به لحاظ تردد بالا و همجواری با استان های لرستان، همدان و گزینش این خطه خوش آب و هوا به عنوان سکونتگاه دوم مردم خوزستان، مستعد شیوع بالای کرونا است، بنابراین مسوولان و دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را در راستای کنترل و کاهش کووید ۱۹ در این خطه به‌کار گیرند.
رجبی تاکید کرد: شیوع کرونا در یک مقطع موجب توقف فعالیت روز بازارها در شازند شد اما، با توجه به اینکه مردم از نظر اقتصادی در تنگنا هستند مقرر شد فعالیت این صنوف با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار