رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز در شهرستان خنداب خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 11 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در شب مبعث رسول اکرم(ص)، با تبریک این عید بزرگ به همه هم استانی ها، افزود: خداوند متعال را شاکریم که در این عید فرخنده و مبارک اولین عمل جراحی در بیمارستان مهر خنداب با موفقیت انجام شده و اکنون وضعیت سلامتی بیمار مناسب و پایدار می باشد و در روزهای آتی از بیمارستان ترخیص می شود.
متولی سلامت استان مرکزی، همزمانی این رویداد بزرگ و مهم را با مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) گامی نوید بخش و امید دهنده برای مردم خنداب دانست و گفت:امیدمی رود استقبال خوبی از سوی مردم خنداب از بخش جراحی بیمارستان مهر صورت بگیرد و مردم این منطقه برای انجام عمل های جراحی از تردد به مرکز استان و سایر شهرها نظیر ملایر و تهران پرهیز کنند.
وی یادآورشد: با انجام عمل جراحی در شهرستان خنداب علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از طی مسافت های طولانی، کمک بزرگی به رونق بحث سلامت در این شهرستان خواهد شد و همه چیز به رفتار مردم شریف خنداب بستگی دارد.
دکتر جمالیان تاکید کرد: پس از ماه ها تلاش و پیگیری سرانجام متخصصین جراحی و گروه بیهوشی که کادری مجرب و متعهد هستند، به این شهرستان منتقل شدند و در خدمت رسانی به مردم خنداب از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از تلاش ها و پیگیری های مستمر و مثمر ثمر دکتر بهمن صادقی سده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در تامین نیروهای متخصص برای تمامی شهرستانهای استان بخصوص شهرستان خنداب نهایت قدردانی را دارم که مسبب این اتفاق مهم بودند.
وی افزود: جا دارد از زحمات و پیگیری های دکتر صدوق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب نیز تشکر و قدردانی داشته باشیم که تلاش های شبانه روزی ایشان در شهرستان خنداب این رویداد عالی را برای اولین بار رقم زد و کام ما را در این شب عید شیرین‌تر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار