معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس کشور برای تکمیل ناوگان عملیاتی خود در حال خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 11 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر حسن نوری که برای شرکت در جلسه هماهنگی تحویل ناوگان اتوبوس آمبولانس های ساخت داخل به اورژانس کشور به اراک سفر کرده بود، افزود:اتوبوس آمبولانس ها نقش برجسته ای در ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به خصوص در مواقع بحرانی و اتفاقات با تعداد مصدومیت بالا دارند.
وی یادآورشد: اتوبوس آمبولانس بخشی از بدنه مهم عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی می باشد و در ارائه خدمات به مردم عزیز به ویژه در بحران ها و فوریت ها نقش آن بارز تر است.
وی اظهار داشت: امروز برای انجام مناقصه و مرحله دوم این واگذاری و ایجاد هماهنگی های بیشتر به اراک سفر کرده ایم.
وی افزود: با آماده شدن این ۲۰ دستگاه، بخشی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک و بخش دیگر نیز به سایر نقاط کشور منتقل می شود.
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: این نوع آمبولانس ها در مراسم های پر ازدحامی چون اربعین حسینی، راهپیمایی ها و مراسم های مختلف نقش مهمی دارند.
نوری گفت: عملیات ساخت این آمبولانس ها در دو مرحله که بخشی مربوط به تامین شاسی و خودرو و بخش دیگر نیز مربوط به تبدیل و تجهیز خودرو به اتوبوس آمبولانس می باشد.
وی با اشاره به اینکه اولین نمونه اتوبوس آمبولانس ساخته شده را هفته آینده تحویل خواهیم گرفت، تاکید کرد: با تعیین برنده مناقصه در فاز اجرایی تبدیل خودروها به اتوبوس آمبولانس، امید می رود این ۲۰ دستگاه هرچه زودتر تکمیل و به چرخه درمانی و اورژانسی کشور که در حال حاضر ۶۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس است، افزوده شود.
وی از تلاش ها و پیگیری های مستمر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و معاون پشتیبانی و دیگر همکاران برای به ثمر نشستن این قرارداد قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار