جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر سارق گوشی های تلفن همراه و کشف ۲۴ دستگاه گوشی آیفون به ارزش ۵ میلیارد ریال از آنها در عملیات پلیس در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 10 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت تعدادی گوشی تلفن همراه از یک مغازه در یکی از محله های شهرستان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس اراک قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، دو سارق سابقه دار شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ بازار قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام، سارقان در دو عملیات جداگانه ماموران پلیس دستگیر شدند و با انتقال آنها به یگان انتظامی، تحقیقات تخصصی از آنان آغاز شد.
سرهنگ سپهوند یادآورشد: در مراحل بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی، دو سارق دستگیر شده، به سرقت ۲۴ دستگاه گوشی تفن همراه با مارک آیفون به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، گوشی های سرقت شده از متهمان کشف و تحویل مالباخته شد و سارقان نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار