نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:استان مرکزی به یک مرکز تخصصی برای ارائه خدمت به بیماران اعصاب و روان نیاز دارد و ما نمایندگان مردم در مجلس تمام سعی مان را خواهیم کرد که اقدامات لازم در این راستا صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 09 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی افزود: خوشبختانه با سرمایه گذاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و سهمیه ای که به استان اختصاص داده شده، بیمارستان امیرکبیر امروزه در زمینه تصویربرداری تجهیز شده و می توان از این مرکز به عنوان بهترین و جامع ترین مرکز تصویربرداری در استان مرکزی یاد کرد.
وی یادآورشد: این مرکز درمانی در سال گذشته فاقد دستگاه سی تی اسکن بود که همین امر موجب سردرگمی بیماران و مراجعین شده بود که با پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس و مسئولین بهداشت و درمان، این امر محقق و چالش پیش رو مرتفع شد.
وی تاکید کرد: با اضافه شدن این دستگاه و دستگاه های مجهز روز دنیا نظیر "ام آر آی، رادیولوژی و سونوگرافی" این مرکز آموزشی درمانی حالا در زمینه تصویربرداری های دیجیتالی در سطح استان در نوع خود بی نظیر است.
دکتر کریمی با اشاره به خلا جدی استان در حوزه درمان تخصصی اطفال افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، استان مرکزی به یک مرکز پاسخگو به بیماران در بخش اطفال، نیازمند است و به نظر می‌رسد بیمارستان امیرکبیر اراک با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد، می تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر حمایت از حوزه بهداشت و درمان و کمک به بر طرف شدن مشکلات این حوزه، اظهارداشت: امید می رود با تقویت امکانات و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی، سطح خدمات ارائه شده در حوزه سلامت به مردم ارتقا یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار