معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله از اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و معنوی به مناسبت بیستم اسفندماه روز راهیان نور در استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 08 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد گودرزی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه هر ساله بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز، دانشجو و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام می‌شدند افزود: امسال و سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین هدف اعزام راهیان نور است نمی‌توان این طرح فرهنگی را تعطیل کرد یادآورشد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان مقرر شد که راهیان نور امسال به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد اجرا شود.
وی با بیان اینکه هم اینک پیشکسوتان و راهیان دفاع مقدس استان در مناطق عملیاتی با همکاری صدا و سیما در حال ضبط مستندات دفاع مقدس هستند افزود: این مستندات از ۲۳ تا ۲۶ اسفند از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان و والدین پخش می‌شود.
سرهنگ پاسدار گودرزی با بیان اینکه طرح راهیان نور فضای مجازی در ۲ نوبت صبح از ساعت ۱۰تا ۱۱ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوبت صبح روز ۲۳ اسفند منطقه عملیاتی فتح‌المبین و در نوبت عصر همان روز منطقه عملیاتی فکه و در نوبت صبح روز ۲۴ اسفند یادمان شهدای هویزه و در نوبت عصر همان روز منطقه عملیاتی طلاییه برای دانش‌آموزان از شبکه شاد پخش می‌شود.
وی ادامه داد:در نوبت صبح روز ۲۵ اسفند نیز پاسگاه زید، در نوبت عصر همان روز منطقه عملیاتی شلمچه و در روز ۲۶ اسفند به عنوان اختتامیه طرح در نوبت صبح منطقه عملیاتی علقمه پخش می‌شود.
وی توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و برگزاری همایش خادمان شهدا و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری صدا و سیما در ایام نوروز را ازمهمترین برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت ۲۰ اسفند و روز راهیان نور اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار