سلیمانی با حضور در مجتمع تولیدی شرکت معدنی املاح ایران در گرمسار با مدیرعامل و مدیران شرکت گفتگو و از طرح های توسعه‌ای این شرکت بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 08 March 2021

 

شرکت املاح آمادگی سرمایه گذاری کلان بر روی مناطق کمترتوسعه یافته را دارد

به گزارش تابناک مرکزی،غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با اشاره به جایگاه شرکت معدنی املاح ایران در هلدینگ تاصیکو و شستا و همچنین بازار ایران و با قدردانی از تمامی کارکنان شرکت در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، خواستار اجرای مطالعات دقیق در حوزه بازار محصولات فعلی، به بهره برداری رساندن پروژه های در دست اجرای شرکت در زمان های مقرر و از پیش تعیین شده و گسترش فعالیت‌های معدنی و تنوع بخشی به سبد مواد معدنی شرکت شد.
وی یادآورشد: توسعه روابط بین الملل برای مشارکت در اجرای طرح‌های جدید و همچنین صادرات محصولات باید به صورت جدی در دستور کار فعالیت‌های شرکت قرار گیرد و از تمامی ظرفیت های شرکت، هلدینگ و شستا برای دستیابی به این مهم استفاده شود.
سلیمانی با تاکید بر عملکرد خوب و مثبت معدنی املاح ایران اظهار داشت: این شرکت با سرمایه گذاری در پروژه های جدید خود سهم بزرگی در توسعه و اشتغال زایی در منطقه و استان دارد و با اضافه شدن محصول تولیدی پروژه در حال اجرا، در بحث خودکفایی کشاورزی، کشور را از واردات کود کشاورزی بی نیاز می کند.
وی با اشاره به بومی سازی پروژه سولفات پتاسیم گفت: ما به مهندسین این شرکت افتخار می کنیم که در کنار فعالیت تولیدی کار فنی و مهندسی نیز انجام داده اند و تکنولوژی پروژه را برای اولین بار در ایران طراحی و اجرا کرده اند و بدین واسطه کشور از وارد کردن تکنولوژی مهندسی و ساخت این پروژه از خارج بی نیاز شده است.
سلیمانی گفت: مدیریت این پروژه صنعتی بزرگ توسط یک بانوی جوان بیانگر این موضوع است که ما در مجموعه به توانایی نیروهای جوان خود بالاخص بانوان باور داریم.
هوشنگ فرجی مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران نیز ضمن خیر مقدم به مدیرعامل تاصیکو و هیئت همراه گزارشی از عملکرد ۱۱ماهه شرکت در حوزه‌های تولید، فروش و شاخص های مالی ارائه داد و اهم اقدامات صورت گرفته در مدیریت‌ها و واحدهای مختلف سازمان را تشریح کرد.
فرجی با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا و روند مطالعات پروژه‌های آتی شرکت، اشاره‌ای کوتاه به اقدامات صورت گرفته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کرد.
فرجی در ارتباط با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت در راستای توسعه اکتشافات و بهره برداری از منابع معدنی استان مواردی را مطرح کرد.
وی درباره استحصال املاح معدنی ازشورابه ها بر توانمندی شرکت درسرمایه گذاری بر روی پلایاهای استان و گسترش اکتشافات تاکید کرد و گفت: با توجه به سیاست های راهبردی هلدینگ صدرتامین، شرکت معدنی املاح ایران به عنوان بازوی اجرایی این حوزه آمادگی سرمایه گذاری کلان بر روی مناطق کمترتوسعه یافته را دارد.
در ادامه فاطمه فیضی مدیر پروژه سولفات پتاسیم و سعید ابواقاسمی مدیر پروژه طرح توسعه نمک، توضیحاتی در ارتباط با پیشرفت پروژه‌ها ارائه داد.
ابراهیم بلالی، مهدی همدم مومن و مهرداد مشیری اعضای هیات مدیره شرکت معدنی املاح ایران نیز در این مراسم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار