رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: در بهمن ماه سالجاری از ۴۴۶ واحد صنفی بازرسی بازرسی صورت گرفت و ۳۴ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، رضا ملکی ، در حاشیه بازید از از دو کارگاه تولیدی صنفی واقع در شهرک اصناف محلات گفت: بازرسان واحد بازرسی این اداره و اتاق اصناف در بهمن ماه سال جاری از ۴۴۶ بازرسی کرده که از این تعداد بازرسی ۳۴ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی در ادامه با اشاره به میزان تخلفات صورت گرفته گفت: متخلفین با تشکیل پرونده به ارزش ۵۹ میلیون ریال برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند .
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: این بازرسیها با اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ شدت بیشتری گرفته و بازرسان در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای صنفی شهرستان بازرسی می کنند.
وی از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، احتکار ، اخفاء و امتناع از عرضه ، تقلب ، فروش اجباری ، احتکار و قاچاق کالا و... مراتب را به تلفن ۱۲۴ ستاد خبری واحد بازرسی این اداره و تلفن ۴۳۲۴۱۲۹۰ بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار