معاون امور صنایع سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، بالغ بر ۴۳۵۸ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، عادل لهراسبی افزود: در ۱۱ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۷۰۶۵ فقره درخواست ثبت سفارش به مبلغ ۱۵۹۷ میلیون یورو انجام گرفت که از این تعداد ۶۴۴۴ فقره به مبلغ ۱۷۴۲ میلیون یورو تایید شد.
وی با اشاره به اینکه ۹۱.۲ درصد ثبت سفارشات از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن‌ماه به تایید رسیده است، یادآورشد: در بازه زمانی مذکور ۲۴۷ فقره به مبلغ ۱۳ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شده است که از این تعداد ۱۰۵ فقره به مبلغ ۳۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب و ۸۵ فقره نیز به مبلغ ۲۲۵۹ میلیارد ریال پرداخت شد.
لهراسبی با اشاره به اینکه ۳۶ فقره به مبلغ ۱۱۱۴ میلیارد ریال مربوط به پرداخت پرونده‌های انتقال از سال گذشته به سال جاری بوده است گفت: رقم کلی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۲۱ فقره به مبلغ ۳۳۷۳ میلیارد ریال است.
وی درباره تسهیلات تبصره ۱۸ نیز گفت: در این راستا ۱۲۱ فقره پرونده تسهیلات با رقم ۱۵۱۴۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.
وی افزود: از این تعداد ۵۳ فقره پرونده با مبلغ ۵۳۵۸ میلیارد تومان مصوب و ۵۰ پرونده به مبلغ ۴۳۵۸ میلیارد تومان پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار