رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پزشکان بخصوص در حوزه دندانپزشکی نیازمند بروز کردن علوم و تخصص خود هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: در ماه های فروردین و اردیبهشت سال آینده وبیناری با هدف بازآموزی و ارتقا جایگاه دندانپزشکان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: آموزش و بازآموزی مطالب به روز و مطابق استانداردهای جدید در حوزه سلامت به خصوص دندانپزشکی همواره اهمیت بسزایی دارد.
وی تاکید کرد: این وبینار در ده رشته تخصصی حوزه دندانپزشکی از جمله اطفال، بیماری های دهان، جراحی لثه، جراحی فک و صورت، ارتودنسی، درمان ریشه ترمیمی، پروتز و... پوشش داده می شود.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین با اشاره به اینکه در هر رشته از تجربیات ۴ استاد بهره گرفته خواهد شد، گفت: دندانپزشکان عمومی برای ادامه فعالیت در مطب و کسب امتیازات لازم نیازمند شرکت در این بازآموزی ها هستند.
دکتر مومنی گفت: تا قبل از برپایی دانشکده، پزشکان برای شرکت در این مجامع مجبور به عزیمت به تهران بودند که پس از شروع فعالیت این دانشکده نیازی به خروج آنان از استان نبود، همچنین این باز آموزی در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت وبیناری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار