مدیر کل و امدادگران کمیته امداد استان مرکزی به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 06 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک با تبریک سالروز تشکیل کمیته امداد افزود: کمیته امداد از بدو تأسیس منشاء خدمات ارزشمندی در نظام اسلامی بوده است.
وی ایجاد نشاط و امید را در بین نیازمندان بسیار مهم دانست وگفت: ایجاد امید و روحیه در بین مددجویان بسیار مهم و گامی مؤثر در  مسیر توانمندسازی است.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید ساده زیستی ، قناعت و صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود:باید کار به افراد کاردان و شایسته واگذار شود تا منشاء خیر و برکت در جامعه اسلامی شود.
وی با بیان بر اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان باید از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد و مسئولان این نهاد باشد، اظهار داشت:ایجاد مشاغل خرد و خانگی می تواند گامی مؤثر در راستای خودکفایی مددجویان تحت حمایت باشد.
  نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حفظ کرامت و عزت مددجویان و پرهیز از گداپروری بسیار مهم است، یادآورشد:ما همه عضو خانواده کمیته امداد هستیم و خود را از این مجموعه ارزشمند و خادم محرومان جدا نمی دانیم.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مسئولان باید به مناطق حاشیه نشین توجه بیشتری داشته باشند و با توزیع عادلانه خدمات ، امکانات را برای همه به طور مساوری فراهم نمایند،گفت:سختی و مشکلات در جامعه اسلامی با همدلی و همراهی قابل حل است. 
مجید مومنی ،مدیر کل کمیته امداد استان هم با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان  و ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های این نهاد، اظهار داشت: در سال جاری تعداد ۸۰۰سری جهیزیه  و کمک هدیه ازدواج توسط کمیته امداد به نوعروسان تحت اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ایجاد مراکز نیکوکاری شرایطی را فراهم کرده که رسیدگی به امورات مردم توسط خود مردم انجام می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری ۹۸ مرکز بود که در حال حاضر با لطف پروردگار به ۲۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان افزایش یافته است.
مدیر کل کمیته امداد از افزایش سه برابری مشارکت مردمی خبر داد و گفت: کمیته امداد امین مردم است و این میزان افزایش مشارکت مردمی نشانگر اعتمادبه این نهاد مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار