معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به ادامه دار بودن شرایط کرونایی، تمام بیمارستان های استان پاک بوده و آماده ارائه خدمت به بیماران غیر کرونایی هم هستند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 01 March 2021

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: به غیر از دو بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک که به عنوان سانتر اصلی کرونا انتخاب و معرفی شده، مابقی مراکز درمانی مرکز استان و سایر شهرستان ها، عاری از بیماران کرونایی بوده و می توانند مانند سابق شهروندان خدمات مربوطه را ارائه دهند.
وی یادآورشد: برای ارائه خدمت به بیماران غیرکرونایی، تمامی اقدامات لازم برای حفظ ایمنی و بهداشت مراجعین انجام شده است که سلامت آنان به مخاطره نیوفتد.
وی تاکید کرد: تعداد تخت های بیمارستانی برای بیماران کرونایی و غیره در حال حاضر کافی است و جوابگوی نیاز فعلی درمان خواهد بود.
دکتر صادقی افزود: کارکنان مراکز درمانی بر روی مسئله حفظ ایمنی محیط های درمانی بسیار حساس هستند و برای دوام آن کوشش می کنند و با مشاهده کوچکترین خلل و مشکل و شناسایی فرد مشکوک و مبتلا با گزارش به مسئولین خود، به سانتر کرونا انتقال می دهند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: در هر مرکز درمانی علاوه بر بخش های بستری و اورژانس بر بخش های دیگر نظیر اتاق عمل، آزمایشگاه، داروخانه، مرکز تصویربرداری، سالن های انتظار، تهویه و حتی بوفه و سرویس های بهداشتی نظارت به عمل آمده و سعی می کنیم تا هیچ نقطه ای از دید ما پنهان نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار