معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به احتمال وقوع موج چهارم کرونا باید آمادگی کلینیک های تنفسی را برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 28 February 2021

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده در جلسه با روسای مراکز آموزشی درمانی شهر اراک و بیمارستان های شهرستان ها، افزود: با توجه به موتاسیون های کووید ۱۹ و احتمال موج چهارم و از طرفی عادی انگاری مردم باید در خصوص کلینیک های تنفسی با قدرت و سامان دهی بیشتری پیش برویم و آمادگی برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته وجود داشته باشد.
وی یادآورشد: کل مراکز درمانی باید بر اساس این سیاست که احتمال وقوع موج چهارم وجود دارد، ساماندهی شوند.
وی تاکید کرد: در خصوص نحوه پذیرش بیماران عادی و کرونا باید تریاژ دو لایه وجود داشته باشد و با دقت بیشتری صورت گیرد، به جداسازی فضاها دقت و نظارت بیشتری صورت بگیرد، چراکه با توجه به کرونا تعداد مراجعین سرپایی، بستری و اعمال جراحی به دلیل ترس و عدم اعتماد مردم کاهش پیدا کرده است، که اگر تریاژ دولایه با دقت بیشتری انجام شود، این معضل رفع خواهد شد.
دکتر صادقی تاکید کرد: نیازسنجی بیماران در اورژانس نیز باید با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتری صورت گیرد چرا که حمایت بیماران در اورژانس و مسیر گردش بیمار حائز اهمیت است.
وی افزود: با توجه به پایان سال باید درباره انبارگردانی نظارت بیشتری به عمل آید، تعمیر و تامین تجهیزات باید با دقت و جدیت بیشتری انجام گیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: باید با نظارت و هماهنگی میان مدیران و روسا همپوشانی نیروهای انسانی، تخصصی و پرستاری صورت بگیرد که در ایام تعطیل با کمبود نیرو مواجه نشویم و میان مراکز در قطب همپوشانی و تعامل وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار