پیکر مطهر دو شهید گمنام صبح امروز هم‌زمان با وفات حضرت زینب (س) در اراک به‌صورت خودرویی تشییع شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 27 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، پیکر مطهر و نورانی دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز شنبه نهم اسفندماه هم‌زمان با ارتحال حضرت زینب (س) در اراک به‌صورت خودرویی تشییع شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اکنون زنده نگه‌داشتن یاد شهدای گمنام زمینه‌ساز بالندگی انقلاب و تقویت جبهه مقاومت است.
انصاری فر به نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در امنیت امروز و ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اشاره کرد وافزود:برای مقابله با تهاجم دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نسل‌های جدید منتقل کرد.
وی تأکید کرد: هر آنچه امروز داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و از همین رو زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها یک وظیفه است.
وی یادآورشد: امروز استکبار جهانی به رهبری آمریکا از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت روبه‌جلوی ملت ایران فروگذار نمی‌کند اما همانند دوران سراسر حماسه دفاع مقدس، این ملت ایران است که سربلند و پیروز خواهد بود.
مراسم تشییع پیکرهای این شهدا به‌صورت کاروان خودرویی از مصلی بیت‌المقدس اراک آغاز و با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و پس از اقامه نماز در محوطه دانشگاه علم و صنعت و فرهنگیان اراک به خاک سپرده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار