رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم در اولویت کار دستگاه قضایی این استان است.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 22 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در بازدید از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند و در نشست مشترک با غلامحسین ر‌مضان پور مدیرعامل این شرکت، افزود: گزارشی که مدیران این شرکت ارائه کردند بیانگر اقدامات ارزشمند مجموعه متعهد، متخصص و تلاشگر پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند است که افتخاری بزرگ برای شهرستان شازند، استان مرکزی و کشور محسوب می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی یادآورشد: امروز اگر کسی در حیطه تولید، اشتغال و افزایش توان اقتصادی کشور کار کند در واقع یک عبادت حقیقی را انجام داده است و خداوند در قرآن کریم این وعده را داده است که کسی که تخصصی دارد و امانت دار باشد را دوست دارد و به لطف حضرت حق این نعمت در اختیار مدیران پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند قرار گرفته و شکرگزاریش این است که با تمام توان و قدرت برای اعتلای اسلام و اقتدار انقلاب کوشش کنید.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم و در دنیا درخشیدیم و هرجا که جهادی و انقلابی رفتار نکردیم عقب ماندیم، پس وظیفه ی همه‌ی ماست که هر کسی در هر میدانی حضور دارد مرد و مردانه کار کند و گره گشایی کند و ظرفیت چهار برابری تولید بنزین ‌و ثبت ۱۵ میلیون نفر ساعت کار بدون ‌خطر و حادثه و تولید برخی از محصولات انحصاری نشانگر انجام کار جهادی و انقلابی است که به شما از این بابت تبریک می گویم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار داشت: درخواست من از شما این است که به حفظ وضعیت موجود اکتفا نکنید و با در نظر داشتن یک افق نگاه وسیع تر و جامع تر، به حرکت رو به جلوی خود سرعت بخشید.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: متأسفانه امروز ما می بینیم آن مقداری که شهرستان های شازند، ساوه و اراک در تولیدات ملی نقش دارند، به همان نسبت نفع و فایده ای از درآمد ها و عواید ندارند و چیزی که نصیب مردم این استان شده رنج، زحمت، آلایندگی صنایع و مشکلات پیرامون آن هاست و آثار خوب و مطلوبی در زندگی مردم این خطه نداشته است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: با همدلی و هم افزایی مسئولین و مدیران و با یک خرد جمعی می توان این حق را مطالبه کرد و مشکلات را کاهش داد و درراستای ارتقای سطح رفاه و آسایش زندگی مردم استان مرکزی گام برداشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی یادآورشد: در زمینه ی اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن و ارتقای فضای سبز پیرامونی و انجام فیلتراسیون مناسب و به روز در پالایشگاه امام خمینی(ره) باید اقدامات لازم و فوری انجام شود تا شاهد آلایندگی های کمتری باشیم چراکه صنعت و تکنولوژی و اقتصاد پویا همه برای رفاه حال بشریت آمده است نه اینکه فقط سلامت انسان ها را به خطر بیاندازد و از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان مرکزی حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم است.
وی گفت: حفظ و ارتقای امنیت و حفاظت فیزیکی پالایشگاه از دیگر نکاتی است که مورد تأکید است و دقت و نظارت بیشتری را می طلبد که امید است با به کارگیری سیستم های نظارت الکترونیکی پیشرفته و نیروهای انسانی کارآزموده، این مهم محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار