فرمانده انتظامي شهرستان ساوه ازشناسايي و دستگیری دو نفر از گردانند گان صفحه و عوامل انتشار تصاوير غيراخلاقي و ترويج بي بند و باري با عنوان مدلينگ در فضاي مجازي خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 22 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" افزود: با رصد و پایش شبکه های اجتماعی از سوی پلیس شهرستان، صفحه ای که اقدام به انتشار تصاوير مدلينگ ، با محتواي غيراخلاقي و ترويج بي بند و باري داشت، شناسایی و موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.
وي یادآورشد: با بررسي ها و تحقيقات صورت گرفته، دو نفر از گردانندگان اين صفحه که بيش از چند هزار دنبال كننده و صدها پست با محتواي مبتذل داشتند، شناسايي و از سوي پليس نظارت بر اماکن عمومي شهرستان ساوه با هماهنگي مرجع محترم قضائی به یگان انتظامی احضار شدند.
سرهنگ"عيسي آبادي" با اشاره به اعتراف متهمان به انتشار تصاویر مبتذل و غیر اخلاقی در فضای مجازی اظهار داشت: متهمان انگيزه خود از راه اندازي صفحه و انتشار تصاوير غيراخلاقي با عنوان مدلينگ را جذب دنبال كننده و افزايش اعضاء در صفحات خود و کسب درآمد عنوان کردند .
سرهنگ "عيسي آبادي" با بيان اينكه سوء استفاده از تصاوير يا اخاذي و کلاهبرداري از کاربران در پوشش فعاليت براي مدلينگ، کاربران ناآگاه را گرفتار مي کند،ادامه داد: برابر قانون، انتشار تصاوير مبتذل در فضاي مجازي جرم بوده و مشمول مجازات است و با هنجارشکنان برابر مواد قانون جرائم رايانه اي و قانون مجازات اسلامي، قاطعانه رفتار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار