جلسه هماهنگی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و هیات مدیره موسسه امدادگران عاشورایی در دفتر دکتر جمالیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این جلسه گفت: امید می رود با فعالیت این موسسه قدری از زخم بیماران کاسته و به گفته مقام معظم رهبری طوری عمل کنیم که بیمار جز رنج بیماری، درد دیگری را متحمل نشود.
وی یادآورشد: با توجه به اینکه در اراک مجمع خیرین حوزه سلامت با قدرت در حال فعالیت است، فعالیت های این مجموعه باید در کنار مجمع خیرین و به نوعی در یک مسیر با مجمع خیرین حرکت کند.
وی با اشاره اینکه باید در خور و شایسته نام این موسسه خیریه گام برداریم، تاکید کرد: باید برای ادامه دار بودن فعالیت های این مجموعه منابع پایداری را تعریف کرده و وظایف را کمی گسترده تر از سایر خیریه ها بنگریم.
دکتر جمالیان گفت: باید در این موسسه پیشگیری را بر درمان مقدم تر و ارجح تر بدانیم و در این مسیر گام های موثری برداریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: بسیاری از مردم به دلیل گرانی برخی از مراحل درمان و پزشکی، انجام بسیاری از امور اولیه که ممکن است به درمان منجر شده و نیازی به درمان های بعدی نباشد را به تعویق می اندازند.
وی یادآور شد: اساسنامه و اهداف و برنامه های این موسسه باید برای دستگاه ها و خیرین و مردم تشریح و تبیین شود تا شاهد کمک های مستمر و پایدار باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان در خدمت این موسسه و اقدامات خیر خواهانه این موسسه است و از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.
دکتر جمالیان ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است، هیچ حمایتی از بیماران حوادثی این حوزه نمی شود و با توجه به اینکه هزینه های بسیار زیادی را نیز متحمل می شوند، نیاز است یک موسسه به این بخش از بیماران نیازمند نیز بنگرد و دست این عزیزان را بگیرد.
رییس موسسه امدادگران عاشورایی استان مرکزی هم در این جلسه رسیدگی و کمک به بیماران سرطانی را از جمله اهداف مهم تاسیس این مجموعه برشمرد و گفت: این موسسه در اکثر استانها راه اندازی شده و با کمک خیرین و مردم مومن و یاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی، قصد دارد اقدامات بزرگی در کاستن آلام بیماران سرطانی و خانواده های آنها انجام دهد.
سردار رحیم عبدی افزود: این موسسه دارای پشتوانه بسیار قوی و قابل اعتماد برای مردم است و تمام پیش بینی ها برای نظارت دقیق به کمک ها و جمع آوری وجوه مردم انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار