نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای  درانتخاب افراد شایسته اهمیت دارد بنابراین احزاب و تشکل‌های مردمی باید با هوشمندی مردم را به حضور و انتخاب آگاهانه در انتخابات دعوت کنند.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 19 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات سال آینده برهه‌ای حساس و مهم در تاریخ سیاسی کشور است افزود: می‌طلبد در سایه هوشمندی و آگاهی مردم برآیند انتخابات گزینش افراد شایسته و کاردان برای خدمت رسانی به جامعه باشد.
وی با بیان اینکه باید کسانی در این انتخابات برگزیده شوند که دلسوز و متعهد باشند یادآورشد: همه توان و تخصص و همتشان  را در راستای رفع مشکلات مردم و پیشبرد امور به کار گیرند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه یکی از معضلات جدی کشور در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا است افزود: به تازگی شواهدی از جهش‌های متعدد و خطرات بیشترآن برای مردم مشاهده شده و نیاز است با تسریع در تکمیل پوشش واکسیناسیون، همچنان پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی در صدر امور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه نباید به برجام دل بست بلکه تکیه بر اقتصاد درون‌زا حلال مشکلات است گفت: باید توسعه صادرات و اشتغال مولد را سرلوحه امور قرار داد و برای جلوگیری از تورم نیز  باید نظارت خردمندانه بر بازار کالاهای اساسی حاکم  شود.
وی با بیان اینکه با نزدیک بودن نوروز نظارت‌ها از اهمیت خاص برخوردار است اظهارداشت: باید تدابیری اتخاذ شود تا کالاها با قیمت  واقعی به دست مردم برسد و  دست واسطه‌ها و دلالان که موجب اختلال‌زایی در  قیمت‌ها هستند با کمک  بازرسان متعهد قطع شود.
امام جمعه اراک با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان غربی گفت: دشمنان خیال باطل می‌کنند که راهی برای نفوذ و جداکردن پاره ای این تن کشور را دارند و ملت فهیم و هوشیار ایران هرگز اجازه چنین کاری را به آنان نمی‌دهند، ایران سرزمین و پایگاه اسلام، اهل بیت و انقلاب است.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: همگان باید تلاش کنند تا پیام بلند و ارزشمند نظام اسلامی بیش از گذشته در دنیا منعکس شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار