رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب از اختصاص ۱۲۶ متر زمین برای احداث و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 18 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد میرزائی افزود: در جلسه کارگروه مهر و میراث که روز گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان خنداب برگزار شد یک قطعه زمین به مساحت ۱۲۶متر مربع در مرکز شهرستان به بازارچه صنایع‌دستی اختصاص یافت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب افزود: برای راه‌اندازی این بازارچه مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ساخت آن از محل اعتبارات استانی تامین و عملیات ساخت این بازارچه به زودی آغاز خواهد شد.
او گفت: با احداث این بازارچه ۱۰ غرفه صنایع‌دستی با پیش‌بینی اشتغال ۲۰ نفر فراهم خواهد شد و امید می‌رود احداث این بازارچه بتواند گامی موثر برای رونق تولید صنایع‌دستی در این شهرستان باشد.
میرزائی افزود: تفاهم‌نامه واگذاری زمین با شهرداری و شورای شهر و اداره کل میراث‌فرهنگی انجام و شروع عملیات به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب با تآکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، ابراز امیدواری کرد: با استمرار در برگزاری جلسات کارگروه "مهر و میراث" با هدف توسعه همکاری‌های همه جانبه، ایجاد تعامل بین ادارات ذیربط و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های محلی، فعالان و تشکل‌های مردم نهاد، فعالیت کارگروه مهر و میراث، اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار