رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:امروز در این شرایط خاص اقتصادی، حمایت از تولید در کارخانجات بزرگ صنعتی استان از جمله شرکت آذرآب اراک که اکنون با مشکلاتی روبروست، وظیفه تمامی ارگان ها، دستگاه ها و بانک ها است.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 17 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در کارگروه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت آذرآب اراک که با حضور دادستان مرکز استان و دیگر مسئولین ارشد قضایی و همچنین مدیر امور شعب بانک صادرات استان مرکزی برگزار شد،افزود: می طلبد با همدلی و تعامل بیشتر، بتوانیم در راستای کاهش و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی یادآورشد: دستگاه قضا پشتیبان این مجموعه است و در پی آن است تا با رسیدگی فوری به پرونده های قضایی مرتبط با این شرکت، با عاملین اصلی ایجاد مشکلات فعلی در این کارخانه برخورد کند و با رفع موانع تولید از شرکت آذرآب حمایت کند تا این شرکت بتواند با ظرفیت کامل به فعالیت بپردازد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی ادامه داد: در این جلسه بدنبال ایجاد راهکارهایی برای تسهیل پرداخت بدهی های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و نیز بانک‌ها بوده ایم تا فشار بیشتری به شرکت آذرآب وارد نشود و با عقد قراردادهای جدید، در مدار جهش تولید قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار