مدیرکل بنیاد مرکزی خانواده‌های شهدا را پشتوانه نظام دانست.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 16 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر به همراه رئیس‌کل دادگستری استان، در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده «جعفر نوروزی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود:خانواده‌های شهدا همچون خود شهدا به گردن یکایک مردم و مسئولان حق‌دارند و ما باید یکی از دغدغه‌های اصلی خود را رسیدگی به اوضاع‌واحوال این عزیزان قرار دهیم.
وی اظهارداشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی انقلابی از جایگاه ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخوردار است و امروز تکریم و رضایتمندی جامعه ایثارگری در رأس فعالیت‌ها قرار دارد و تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا بهترین خدمت به همراه تکریم به ایثارگران ارائه شود.
انصاری فر اضافه کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای ارزش‌های این انقلاب مجاهدت‌های فراوان و فداکاری‌های زیادی انجام داده‌اند لذا خدمت‌رسانی به این عزیزان نخستین اقدامی است که ما خادمین شهدا باید بدان توجه داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده‌های شهدا، ادامه داد: یکی از راه‌های رفع مشکل جامعه ایثارگری دیدار و تکریم از این عزیزان است و باید از هر فرصتی برای بررسی و پیگیری مشکلات آنان استفاده کنیم.
وی افزود: خانواده معظم شهدا کم‌توقع‌ترین و شاید بی توقع‌ترین افراد جامعه هستند که خواسته‌های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌شود، قدردان‌ترین افراد نیز محسوب می‌شوند.
انصاری فر اظهار کرد: بسیاری از این افراد حتی مشکلات خود را به مسئولان بیان نیز نمی‌کنند و در مقابل این مسئولان هستند که باید با استفاده از فرصت‌های به وجود آمده، بدون آن‌که مسائل بیان شود، درصدد رفع آن برآیند.
گفتنی است شهید والامقام جعفر نوروزی متولد ۴ خرداد ۱۳۴۷ در درگیری منطقه خانقین در ۱۵ سال ۱۳۶۹ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش ۳۰ سال در منطقه برجای‌مانده بود که سرانجام در جستجوی کمیته تفحص پیکرش شناسایی و در ۲۸ دی‌ماه سال جاری در گلزار مطهر شهدای اراک به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار