مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اسفندماه سال جاری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 15 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام «عباس دانشی» افزود: ۴۵۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان مرکزی در دو بخش آثار نوشتاری و عکس ارسال شده که نشان از استقبال چشمگیر فعالان رسانه‌ای از این دوره از جشنواره دارد.
وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره پس از دریافت آثار، دسته بندی، کدگذاری و بدون اینکه صاحب اثر و عنوان رسانه مشخص باشد ، آثار را در اختیار هیات داوران متشکل از صاحب نظران و پیشکسوتان مطبوعاتی و هنری استان قرار داده و در چند مرحله داوری آثار انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این جشنواره با استقبال چشمگیر اهالی رسانه استان در شرایطی که بویژه مطبوعات مکتوب از مشکلات متعددی رنج می برند ، مواجه شد که نشان از ظرفیت بالای رسانه‌ای استان دارد .
حجت‌الاسلام دانشی افزود: تقدیر از پدیدآورندگان آثار برتر ، شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های رسانه‌ای حرفه‌ای استان و برگزاری یک رویداد جشنواره‌ای در طول سال برای فعالان این عرصه مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات است.
وی گفت: استان مرکزی در زمینه برگزاری جشنواره مطبوعات نسبت به میانگین کشوری عقب است و این دومین دوره این رویداد موثر است ، در حالی که باید تلاش شود که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه و ۱۸ فصل نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار