رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با همفکری و مشورت، یک شرکت توانمند را جایگزین پیمانکار قبلی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 15 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با حضور نمایندگان وزارتخانه، استانداری و سازمان بازرسی و با همفکری تمامی ارگانها یک شرکت توانمند برای پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) انتخاب می شود که بتواند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.
وی افزود: امید می رود این جابجایی و البته تجهیز بخشی از پروژه تا پایان اسفندماه سال جاری به اتمام برسد.
وی تاکید کرد: افزایش نرخ ارز و نواسانات در بازار عمده مشکل پیمانکار قبلی با دانشگاه علوم پزشکی بود که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره تصمیم بر قطع همکاری و شروع با پیمانکار جدید گرفته شد.
دکتر جمالیان گفت: در این مدت دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به واقف بودن افزایش قیمت ها اقدام به خرید بیشتر تجهیزات اصلی و اساسی از جمله تجهیزات چهارگانه و موتورخانه کرده و اکنون نیز در انبار در انتظار اتمام پروژه و نصب و راه اندازی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: برای جلوگیری از وقفه و تعطیلی نیمه و تمام وقت این پروژه، مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز خریداری شد تا به دلیل نوسانات بازار و ارز و مشکلات تحریم، خللی در روند تکمیل پروژه ایجاد نشود.
وی با اشاره به پیگیر بودن روند مناقصه و حضور ۹ شرکت توانمند و با تجربه در آن تاکید کرد: امید می رود با همکاری و همفکری باقی دستگاه ها و دست اندرکاران، بهترین شرکت انتخاب و هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: این پروژه با توجه به ارائه خدمت به کل استان و حتی استان های همجوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل افتتاح و بهره برداری آن یک روز زودتر از موعد اهمیت و حساسیت این پروژه را دوچندان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار