فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه اي و اعترافش به ۵۰ فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اراک، با طرح رسیدگی فوری به موضوع ، شناسایی و دستگيري سارق يا سارقان احتمالی در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقيقاتي تخصصي در رسيدگي به اين موضوع، سرانجام یک سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان اراک، در مخفیگاهش در يكي از محله هاي خلوت و حاشیه ای این شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به اعتراف متهم به ۵۰ فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان اراک یادآورشد: در تحقیقات به عمل آمده از فرد دستگير شده، مشخص شد که او با انتخاب خودروهاي مدل پايين و فاقد تجهيزات ايمني و بازدارنده لازم، اقدام به باز كردن درب اين قبيل خودروها كرده و محتويات داخل آنها را به سرقت مي برده است.
سردار مفخمي شهرستاني افزود: سارق پس از تكميل تحقيقات پليس با تشکیل پرونده به دستگاه قضائي معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت افراد در تولید و حفظ امنیت از شهروندان خواست تا همواره توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك و پرسه زدن افراد ناشناس در اطراف محل زندگي خود، در کوتاه ترین زمان ممکن، موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار