رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفرش گفت: در آئینی با حضور مقامات شهرستان تفرش، مرکز سلامت و تندرستی "دهکده پزشکان " گشایش یافت و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی رحیمی افزود: روز گذشته، باحضور عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار، مصطفی مرزبان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ، سید حسن حسینی معاون گردشگری و با همراهی جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی گشایش یافت.
رحیمی ادامه داد:
مجموعه مرکز سلامت و تندرستی و تاسیسات اقامتی مرتبط با ‌آن، در روستای دلارام شهرستان تفرش در زمینی به مساحت نزدیک ۵۰۰متر مشتمل بر دو سوئیت، استخر، سونا و جکوزی تجهیز و آماده بهره‌برداری شده و سوئیت دیگر در فاز دوم این پروژه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس اداره‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفرش با بیان اینکه، طرح مجموعه سلامت و تندرستی "دهکده پزشکان "با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و بدون دریافت تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است افزود: با افتتاح این مجموعه۶ نفر اشتغال به کار انجام شده است.
او یادآورشد: روستای دلارام تفرش به دلیل وجود بیش از ۱۷۰پزشک که زادگاهشان در این منطقه بوده به نام دهکده پزشکان نیز نام گذاری شده و به زودی در این روستا درمانگاه متروکه آن مرمت و بازسازی و با عنوان کلینیک سلامت و درمانی قلب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رحیمی افزود: شهرستان تفرش با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان از جمله هوای پاک، طبیعت بکر، درختان متعدد و کهنسال با ویژگی های بصری و آثار وابنیه تاریخی فراوان این امکان را به وجود می‌آرود تا این منطقه مقصدی برای گردشگران با ذائقه‌های متفاوت باشد این شهرستان با سه اقلیم متفاوت کوهستان، قشلاق و معتدل به فاصله ۵ کیلومتر قطب گردشگری سلامت استان به شمار می رود و امیدوار هستیم تا از این راه بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصادی در منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار