فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري شرور متواری با ۶فقره سابقه شرارت و درگیری در عمليات ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 11 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود :‌ در پیگیری دستگیری اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان که منجر به کشف حدود ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد، سرنخ هایی از دست داشتن یک شرور متواری در این پرونده به دست آمد.
وی یادآورشد: در تکمیل تحقیقات پلیس و در استعلام انجام شده مشخص شد این عامل اصلی توزیع مواد مخدر فردی است که به دلیل شرارت ها و مزاحمت های مختلف برای شهروندان، تحت تعقیب قضایی است.
این مقام انتظامی افزود: تحقيقات برای دستگیری فرد مورد نظر که پیوسته محل اختفایش را تغییر می داد از سوی پلیس شهرستان ساوه ادامه داشت تا اینکه با رصد و اشراف اطلاعاتي پلیس، سرانجام مخفيگاه این فرد شرور در شهر "آوه" شهرستان ساوه شناسايي و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير شد.
وی اظهار داشت: این شرور با ۶ فقره سابقه درگیری و شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و باصدور قرار قانونی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه افزود: دستگیری این فرد شرور که دارای سوابق متعدد شرارت، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده خود بود، موجب شادمانی و قدردانی شهروندان از عملکرد پلیس شد.
سرهنگ عیسی آبادی با تأكيد بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنيت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار