کد خبر: ۹۳۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 10 February 2021

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن‌ماه اراک افزود: ملت ایران اسلامی در برابر بیگانگان، صهیونیست‌ها، منافقان کوردل، داعش جنایتکار و مزدور با تمام توان ایستاده است.
وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم، با انسجام ملی و قدرت هرچه تمام بر داشته می‌شود یادآورشد: ۴۲ بهار آزادی و پیروزی ملت بزرگ و با اقتدار ایران اسلامی طی شد و چهل و سومین بهار پیروزی با اقتدار هرچه بیشتر و با حضور نسل‌های مختلف آغاز شده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلام هر روز هوشیارتر، روان‌شناس تر شده و برای حضور در عرصه‌های مختلف از قبل آماده ترند افزود: حضور اگاهانه، غیرتمندانه وشجاعانه ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف غرورآفرین است ،درود بر ملت بزرگ ایران که پای بیعت خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و در این مسیر لاله‌های زیادی را تقدیم کرده‌اند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه گام دوم انقلاب و برنامه‌های ۴۰ سال آتی، از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و برای تحقق اهداف آن همه باید تلاش کنند اضافه کرد: در برابر ملت ایران اسلامی که همیشه صابر و شکور بوده چیزی جز لطف خداوند را نمی‌توان، انتظار داشت.
وی با بیان اینکه امسال ملت بزرگ ایران به دلیل شرایط کرونایی نتوانستند مانند سال‌های گذشته راهپیمایی مردمی داشته باشند گفت: ملت انقلابی ایران با این وجود با حرکت موتوری و خودرویی، حماسه‌ای با عظمت خلق کردند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی بار دیگر با امام راحل، شهدای گرانسنگ، سرداران شهید و در راس آن با مالک اشتر زمان سردار سلیمانی بیعت کردند تاکید کرد: ایران اسلامی پیگیر پرونده جنایتکاران ترامپ و صهیونیست‌ها است و تا انتقام سخت و قاطع خود را نگیرد دست بردار نیست.
آیت‌الله دری‌نجف آبادی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، خانواده و جمعیت درکشور وجود دارد که راه ‌حل آنها حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف است افزود:برای حل مشکلات دولت، مجلس، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و همه و همه دست به دست هم دهند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در ابتدای انقلاب بدون هیچ سلاحی و با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستاد گفت: ایران اسلامی امروز یکی از کشورهای پرقدرت منطقه است.
وی با بیان اینکه در ۲ ماه اخیر عملیات‌های تمرینی با عظمتی در آسمان، زمین و دریا در کشور به رخ جهانیان کشیده شده است گفت: قدرت دفاعی، امنیتی، موشکی و غیرموشکی کشور قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، به برکت انقلاب اسلامی قدرت اول منطقه است گفت: دشمنان بدانند هر کدام از ملت بزرگ ایران یک بمب مقابل دشمنان هستند و شعور سیاسی، معنوی و انقلابی مردم ایران اسلامی و استان مرکزی، قابل تحسین است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم استان مرکزی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همراه بوده و در تمام عرصه‌های حضور داشتند و باید قدر این مردم را دانست اظهارداشت:جمهوری اسلامی ایران باید صادرات سالیانه ۱۰۰ میلیارد دلاری غیر نفتی را در دستور کار جدی قرار دهد،استان مرکزی هم در زمینه صادرات غیرنفتی ظرفیت بالایی دارد و در این راستا باید گام های موثری برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار